Buster website on devices
Blogi

Sangre on puhujana MarTech Nordic 2019 -tapahtumassa!

Laura Tuppurainen
Laura Tuppurainen

”Loppukäyttäjän ja liiketoimintatavoitteiden huomioivalla suunnittelulla saadaan ajettua kasvua yritykseen kuin yritykseen,” avaa keskustelua Sangren Business Development Manager Jemmi Laaninen. 

Sangre on MarTech Nordic 2019 -tapahtuman kumppani. MarTech Nordic 2019 kokoaa alan parhaat digimarkkinoijat, kehittäjät ja online-kaupan johtajat päivän mittaiseen tapahtumaan Kattilahalliin 19. syyskuuta 2019. Tapahtumassa alan asiantuntijat puhuvat sitä, miten nousevat teknologiat kuten teköäly, Big Data, analytiikka, koneoppiminen ja robotiikka valjastetaan kasvattamaan liiketoiminnan tuottavuutta ja parantamaan asiakaskokemusta.

Sangren Jemmi Laaninen nousee lavalle puhumaan siitä, miten UX-suunnittelun avulla voidaan oikeasti kasvattaa liiketoiminnan tulosta. Laaninen esittelee puheenvuorossaan Sangren asiakas-casen, Buster.fi-verkkosivuston uudistuksen, ja kertoo, miksi projektissa päädyttiin rakentamaan verkkokauppamainen sivusto siitä huolimatta, että Buster ei myy veneitään verkossa.

”Käymme läpi, miksi muidenkin kannattaisi ottaa tämä lähestyminen, vaikkei tuotteita myytäisikään verkossa. Jopa Busterin kaltainen markkinajätti pystyi kasvattamaan markkinaosuuttaan entisestään,” Laaninen kertoo projektista.

Laaninen puhuu tapahtumassa myös siitä, kuinka palvelu, jota on miellyttävä käyttää ja jolla on selkeät liiketoiminnalliset tavoitteet, antaa paljon rikkaampaa ja tarpeellisempaa asiakasdataa strategian ja päätösten tueksi. Huono kokemus puolestaan antaa huonoa dataa.

”Loppukäyttäjän ympärillä on valtava määrä dataa. Kuinka hyödynnämme datan suunnittelussa ja toteutuksessa, jotta digitaalinen ratkaisu todella toimii kasvun ajurina? Kaiken keskiössä on loppukäyttäjä,” Laaninen raottaa.

Lisätietoja tapahtumasta ja lipuista löydät osoitteesta Martechnordic.com.

Jaa